tisdag 3 april 2012

From nu ska jag bara dricka Champagne.....

Sorry, har varit världens sämsta på att skriva senaste tiden, men tiden har inte riktigt räckt till. Jag har varit sjuk och så har jag varit sjuk och så har jag haft sjukt mycket att göra....

Och så har jag varit i Paris, mitt vackra Paris, mitt romantiska Paris, mitt bästa Paris.
Men det bästa på denna resa på dock att vi besökte Champagne och Tattinger. Mer om det kommer senare men jag kan säga så här.
From nu ska jag bara dricka Champagne. Våga vägra billigt bubbel!!

Och det absolut bästa är att man inte blir bakfull.

Återkommer inom kort.....

1 kommentar:

  1. Först, härligt att du hade det så underbart i Paris! Hoppas nästa resa, den till Rom blir lika lyckad. Men, inte bakfull av bubblorna, äkta sådana,vet inte om jag kan hålla med dig. När man dricker äkta bubblor,on mass,först försvinner knäna i ett intet, sedan omdömmet,parat med ett sprudlande gott humör! Allt är helkul! Vet t o m en man som fixade en ny fru på detta sätt! Huvudet kan vara stentungt dagen efter! Dock inte resten av kroppen.
    Välkommen imorgon, bubblor finns, men endast i form av påskmust el mineralvatten! Champangen får du ta med dig själv.
    Kram
    Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!