tisdag 12 juni 2012

En dag att stryka ur kalendern....

Finns det nåt värre än dagar som man bara vill stryka ur kalendern. Det har varit en riktig skit dag på jobbet med ett stort missförstånd som förhoppningsvis inte får för stora konsekvenser.

Varför ska det alltid hända saker med sånt som det inte får hända nåt med???

Så mitt humör är inte det bästa för tilfället. Hade tänkt att skriva ett inlägg om mina fina Hortensior men sladd jäveln till kameran är helt borta.
Det är också typ det värsta, alla saker som bara får fötter här hemma. Varför i hela världen kan inte saker få komma tillbaka till sin plats när man använt dem?
Finns inget mer irriterande än att springa omkring och leta efter saker när man ska ha dem. Hatar det!!!

Så nu väntar jag bara på tvätten som måste bli färdig innan jag lämnar in för dagen och dra täcke över huvudet och förhoppningsvis vaknar upp till en bättre dag i morgon...

Over and out!

1 kommentar:

  1. Gumman lilla! Humöret är det i allafall inte något problem med! Kram Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!