onsdag 1 januari 2014

Gott nytt år!

Igår var det nyårsafton(i fall någon missade det ;-) vi firade hemma med ett gäng grannar och var hemma hos oss. Smidigt att vara där killarna har sina sängar. Nu var ju ingen av dem direkt sugna att sova, jag tror att Charlie somnade kvart över tolv i vagnen ute och Viggo somnade typ kvart i två.
Så idag har vi bara segat omkring i pyjamasen.

Jag har ändrat lite i utseendet på bloggen eftersom det är ett nytt år, och i och med att vi i april flyttar till hus(som vi ska total renovera) tänkte jag skriva lite mer om inredning detta år.
Det är ju ett stort intresse och jag har visat lite mer av det på Instagram.

Tänkte jag skulle börja lite lätt med gårdagensdukning. I och för sig inte så mycket inredning kanske men...
Temat gick i vitt, silver och lila. Hittade galet vackra rosor i sån där skir lila färg.
Det blev en riktigt lyckad middag, hummer till förrätt och vi stod för huvudrätten som bestod av italiensk potatiskaka, helstekt oxfile, rödvinssky och stekta kantareller. Måste faktiskt säga att det nog var det godaste som jag lagat. Köttet blev perfekt och potatiskakan var ett skönt avbrott till den klassiska potatisgratängen.





Tänkte även bjuda på ett lite sminktips dagen till ära liite senare.

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!