tisdag 13 september 2011

Seg dag....

Idag har varit en sån här dag när man bara vill sova, så jag passade på när Lillskrutt sov förmiddag. Sen var vi verkligen tvungna att göra nåt så det blev en trip till Forum. Skulle egentligen behövt tvätta håret men som jag läste hos en annan bloggare - vem ser om man har lite fett hår så länge man har en snygg sjal? Så det blev mitt motto för dagen :)



Hittade en massa böcker jag vill ha på Lagerhaus.




Hittade en hel butik jag vill ha typ... Måste fixa till hemma snart...




Lite saker som följde med hem med mig. Tur man hade lite bonus checkar att utnyttja ;)




Försökte fota skrutten men det är inte det lättaste att göra längre...

Nu ska jag nog lägga mig. Och sova lite till!!!

Se yaa!
Love

2 kommentarer:

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!