lördag 17 september 2011

Vad är det med män och deras skäg???

Sitter och tittar på Henrik Dorsin som är på TV och stör mig direkt på att han har sparat skägg (helt okej i sig men...) han sitter och smeker skägget när han pratar. Varför??????
Jag är inget fan av behåring av män över huvudtaget. Absolut inte skägg och gärna så lite hår som möjligt i övrigt.
Jag vet att inte alla kan styra över de gener man får men man behöver inte låta det växa hej vilt bara för att.
(Svärfar och bror, ni vet att jag gillar er ändå fast ni har skägg)

Det jag skulle komma till var i alla fall att varför måste män med skägg sitta och smeka/dra i skägget som om det vore någ trofé att visa upp.
- Titta jag har minsann skägg.... 

Skägg är ju som könshår, läskiga hårstrån som varken är snygga eller lena. Krokiga, tjocka hårstrån som inte har någon funktion alls (för hade det så hade även kvinnor haft år i ansiket) och bara är snuskiga.

Så nu har jag fått det ur kroppen också......

Så en liten uppmaning till alla män där ute, spara skägg om ni vill men sluta sitt och dra i det!!!

1 kommentar:

  1. Hahahaha va jag log när jag såg din status på fb. Det är ju faktiskt sant. Många män me skägg håller på å pillar å det är ju faktiskt inte särskilt sexigt det. Men jag tillhör ju en av de kvinnor som faktiskt gillar skägg. Tycker det är otroligt snyggt och sexigt på rätt man. Å rätt typ av skägg därå ;) hehe men könshår! Hahaha aldrig tänkt på de så, måste jag genast säga till karl min ;-) (som för övrigt inte får raka sig för mig) kram!

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!