fredag 10 februari 2012

Nordiska Trädgårdar 2012

Nu börjar det närma sig, helgen 12-15 april är det dags igen för Nordiska Trädgårdar.

Längtar verkligen tills att våren kommer nu. Ska bli såå kul att se om mina tuplan lökar (tror jag satt ca 100st) kommer upp i rabatten. Om alla kommer upp så kan de bli en riktigt pampig vårskapelse.

Längtar som sagt verkligen tills att snön försvinner och det börjar "spritta"i naturen. Känns liksom lite som om hoppet om livet kommer tillbaka lite extra då.

Hittade 2 jätte fina bilder från föregående år som bara gör att jag längtar ännu mer.

Någon som vill joina mig på mässan??



1 kommentar:

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!