lördag 3 mars 2012

Morgonmyys

Kände mig så inspirerad av våren som är på antågande igår när jag planerade dagens frukost.
Kände att jag ville ha något fräschare och nyttigare än de vi alltid äter.

Så till morgonens frukost hade jag förberett mango/banan smoothies, äggröra och avokadoröra på osötat bröd. Hittade ett sånt gott bröd i mataffären som dessutom var både mjölkfritt, sockerfritt och lokal bakat. Kan det bli bättre?


Älskade tulpaner ett måste hemma just nu....


Med ett par långa fingrar som är ute efter allt så är det inte lönt att försöka duka lite finare...



Jättegod och enkel röra


Finaste tulpanerna, ser nästan lite gammelrosa ut i verkligheten

Nu blir det dusch sen ska jag mysa med mamma på det blå/gula varuhuset idag. 
Utan man och barn då kanske man kan få titta runt lite.....

Ha en underbar dag i solen!

2 kommentarer:

  1. jamen MUMS va gott!! Den där avokadoröran.. hur gör du den.. eller ja.. vad har du i den?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Är världens enklaste röra, avokado, lite citronjos, salt och lite peppar. Mosa ihop och ha lite krasse ovanpå...
    Super gott och enkelt :-)
    Helt min melodi!!

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!