tisdag 6 mars 2012

Trötter....

Känns som om jag haft den här överskriften tidigare....

Ska sluta tjata men jag är såååååå trött hela tiden. Fattar verkligen inte vad som är grejen. Skulle kunna somna vid 15 när jag hämtar "skrutt" på dagis redan.
Men jag var på hälsokontroll via jobbet förra veckan och ska få en extra tid till läkaren plus att de tog lite extra sköldkörtelprover. Så det är ju skönt att kanske få svar på vad som är knas, för så här trött bör man väl ändå inte vara även om man är småbarnsförälder??

Har för övrigt haft en riktigt skitdag, en sån där dag då man bara vill gå hem och lägga sig igen och dra täcket över huvudet.
Kanske är lite känsligare på grund av tröttheten men i dag har jag inte varit glad över att vara själv med "skrutt". Just nu har jag verkligen inte något tålamod "what so ever" och situationen på jobbet gör inte saken bättre kan jag säga. Att folk orkar lägga så mycket energi på både sånt man inte har att göra med och på skitsaker.....

Men i morn är det onsdag och vi ska ha en kundaktivitet på kvällen, blir både teater och god mat :-)



1 kommentar:

  1. Hjärtat, lider med dig! Vet, av egen erfarenhet, att dina arbetsuppgifter alltid är på marginalen tidsmässigt och med fungerande detaljer. Att dessutom få ihop småbarnsförälderns krav, och i ditt fall, även göra det utan en varjedagförälder vid din sida. Det är tufft! Förstår att ni som familj har ett späckat tempo i helgerna, för att då hinna med allt som en vanlig familj fixar utspritt under veckan. Hjärtat, låt dig få egen tid på helgerna, oavsett om det är att träffa kompisar eller bara sova. Du behöver det! Tröttheten kan mycket väl vara en mental utmattning, och det måste du och din make lösa! Tillsammans! Kram A

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!