onsdag 30 januari 2013

Femminuters metoden, typ....

Vi har ju nu under en veckas tid provat en variant av femminutersmetoden. 
Fast på vårt sätt, för att vänta femminuter har inte fungerat utan det har mest blivit en, två, en, tre minutersmetoden....

Huvudsaken är känner jag att vi inte måste sitta hos honom 1-2 timmar.
Nu går läggningen typ typ 20 minuter om vi har tur, så det är ju en jäkla skillnad!

Hoppas bara att det håller i sig, ikväll somnade han med feber stackarn, kan bara hoppas på att det inte blir något och i sånna fall att det inte påverkar detta.


För övrigt hoppas vi att hans tänder stabiliserar sig igen efter den "lilla olyckan" han hade på dagis för typ två vekor sen.

Inte kul att tappa en framtand vid 2 :-(

Ja vad mer är nytt?





Jooo, vi ska bli fyra <3
Till sommaren blir vår lilla skrutt storebror.
Har gått nästan halvvägs, så nu känns det okej att berätta.
Har ju inte varit en dans på rosor hittils därav min frånvaro här.
Har inte haft energin att lägga här helt enkelt.

Nu ska jag kolla till vår lilla feberkille och sen blir det sängen..
Återkommer med ett eget inlägg om bebis <3






Storebror mys med magen <3



4 kommentarer:

  1. Får vara den första att gratulera;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Har ju vetat detta i månader, och äntligen är det fritt fram att berätta det för mina vänner!Har varit svårt att vara tyst om denna stolthet som ett nytt barnbarn innebär! Kram på er, grattiskram har ni ju redan fått! Ma Amie

    SvaraRadera
  3. Ett JÄTTESTORT GRATTIS till er alla fr moster ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Grattis Christine!! Kram Lina

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!