onsdag 23 januari 2013

Formex 2013

God kväll!

Får se hur sammanhängande detta inlägg kan bli. Har bestämt att vi ska försöka få vilden att somna själv. Som det är nu så vill han att vi ska sitta hos honom tills hans somnar. Gärna på avstånd så han kan sträcka ut foten och känna oss. 
Men det här kommer ju inte fungera i längden och tänkte, jag provar ikväll.
Han somnade helt själv igår när farmor var här så varför inte fortsätta på ett vinnande koncept??
Får se hur det går....

Tänkte visa min nya kärlek, ja alltså jag har ju inte bytt ut maken  men nära därpå ;-)


Alltså kan man annat än bli kär??
Nu måste jag bara ta reda på vart man hittar det utanför Formex....

Så där nu sover sonen också :-) 
Var inne 3 gånger och pussade på honom, fjärde gången sov han.

Om lördagen spenderades ute så var söndagen motsatsen.  

Jag och mysiga kollegan gick Formex, alltså man skulle ju kunna spendera alla fyra dagarma där utan problem men nu hade jag lovat maken att han skulle få springa i dagsljus så det blev att pina på lite.
Det är tur att man inte kan handla på plats för då hade jag nog varit i behov av skuldsanering....

Hade nog kunnat fota säkert 1000 bilder men man måste ju pilla lite också så här kommer ett smalprov på allt fiint vi hittade.




Nu längtar jag till sommarens alla loppisar. har blivit lovad en rundtur i Roslagen så den ser jag fram emot!

Tjing tjing!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!