fredag 29 november 2013

Barbietårta

Nu har jag äntligen tid att göra tårtor igen och till helgen fick jag en beställning på Barbietårta. Det är till lilla Tyra som blir tre år och vill ha en Barbietårta i rosa. Var första gången jag gjorde denna typ av tårta och det var riktigt roligt om en svårt att göra en tårta som inte skulle vara slät.

De är fyllda med blåbärsmousse och vaniljgrädde med skivade bananer. Då Tyra får många på sitt kalas så kompletterade jag med en mindre tårta på sidan om.  Samma fyllningar i denna tårta.

Grattis på födelsedagen Tyra!





Till veckan blir det en jultårta till dagis......

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!