fredag 29 november 2013

Snabbresumé

Som jag skrev i förra inlägget så har det varit lite mycket sista månaderna. Men nu hoppas jag att det äntligen kan lugna ner sig så vi bara kan få njuta av att det snart är jul och att vi är ledig mycket tillsammans.

De senaste två månaderna har vi hunnit med följande.
Jag har opererat bort gallan, tack för att det gick så snabbt att få en op tid. Med i snitt tre anfall i veckan så var det helt ohållbart när man är själv mycket med två små.

Vi har köpt radhus med allt vad det innebär.

Sålt vår lägenhet (fy 17 vad man måste rensa inför visningarna, kommer inte göra om detta inom kort.....)

Vad har mer hänt, känns ju som om jag inte haft nåt liv på bra länge så nåt mer måste det ju vara.....

Nåt positivt som hänt är att jag börjat träna men mer om det i ett eget inlägg. Säger bara Crossfit är grymt!

Nä nu ska jag mysa ner i sängen bredvid mina killar (måste köpa större säng typ asap, börjar få skavsår av sängkanten.....) Hör ända ut i vardagsrummet hur de alla ligger och snusar (läs snarkar) där inne och vem kan motstå det?


Sov gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!