måndag 27 oktober 2014

Dagens pass

Lovade på Instagram att jag skulle lägga ut mer info om passet.

Passet såg ut som följande





För min del så innebar det denna vikt.



Vilket jag nu ser att vi räknade fel på men i det stora hela så stämmer det.
Jag maxar alltså 65kilo.

Efter styrkedelen så kom kvällens konditionsdel och jag vet att jag vi ett flertal tillfällen sagt att det var mitt värsta pass men detta slår allt. Både svingar och burpees är extremt konditionskrävande i längden. Vi skulle alltså börja med 21svingar och 1 burpee, sen 20 svingar och 2 burpees osv osv
Sjukt jobbigt men jag är nöjd att jag tog 16kilos KB och gjorde riktiga burpees även om jag bara kom till 14 svingar.

Skön start på veckan!



//Frusol ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!