torsdag 15 november 2012

Julens guld....

Jag älskar saffran i allt vad bakverk heter.
I bullar, i kladdkaka, i biskvier ja i allt som är sött.
I mat däremot så har jag riktigt svårt för det, förrutom i just det HÄR receptet som är en riktig höjdare här hemma. Snabbt och enkelt och mycket gott!
Det här med fiskgryta och saffran, det är något jag aldrig kommer förstå mig på. Å andra sidan så är ju inte fisk någon favorit så det är liksom ingen idé att ens försöka.

Så i helgen tror jag bestämt att det blir både bullar och den här  Kladdkakan.
För det är ju snart 1:a advent och tiden går så fort så det är lika bra att fylla frysen redan nu. Och på det sättet så hinner man ju med fler bullbak :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!