onsdag 7 november 2012

Man kan inte vara en bra mamma varje dag i veckan.......

Okej jag erkänner, idag var jag inte en bra mamma. 
När riset kokade torrt på spisen så orkade jag inte mer, så packade jag in sonen och mig i myskläder och körde en Drive Thru. 

Var alldeles för trött, ruggig och med ont i huvudet för att ens orka börja om igen!



Så idag hamnade jag inte på pluskontot som mamma.

Men man kan inte vara på topp varje dag...

Ska snart krypa ner i sängen tror jag, i vanliga fall så är det ju Greys på onsdagar men denna vecka vecka är det tydligen Twilight vecka. 
Varför kan man inte visa filmer på helgerna, vem orkar vara upp till 23.30 en vardag liksom??



Men innan dess måste jag bara visa min nya tröja som fick följa med hem idag från G T

 En riktig "Frusol" topp


Hittade även denna när jag skulle låna bilden till detta inlägg så jag måste nog svänga förbi och kidnappa den också........ ;-)

Bra pris på dem är det också, hela 99 riksdaler 



Nä nu ska jag mysa ner i sängen och läsa min julmagasin, snart snart snart är det dags :-)


4 kommentarer:

  1. Det var väl just det du var, en bra mamma! Er son är superhungrig när ni kommer hem från dagis, skulle han ha väntat ytterligare minst 45 min i en väntan på mat? Vad hade du stoppat i honom under tiden för att få honom lugn? Nu blev det en distraherande utflykt och kul mat när ni kom hem! Ibland måste man göra så här, det är den dagliga vanan med brandkårsutryckning som är diskutabel. Och hjärtat, det finns inga perfekta föräldrar, hur mycket man än strävar efter det! Kram din Ma (som också tog genvägar ibland.)

    SvaraRadera
  2. Vi tog hämtpizza igår!
    Grymt snygga tröjor!

    Kram Bror

    SvaraRadera
  3. Hamburgare är helt om tycket jag när det krisar, så du är absolut i gen dålig mamma!
    Coola tröjor

    SvaraRadera
  4. Verkligen din stil skulle det stå oxå! Jag fastnar alltid när jag skriver kommentarer .. Kram!

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!