tisdag 6 november 2012

Planerar bröllopstårta....

Sitter och klurar på hur jag ska göra en bröllopstårta jag ska göra inom snar framtid. Det finns så många fina tårtor som gjorts där ute som man kan inspireras av. 
Temat för tårtan ska vara vitt, svart och silver. 
Enligt min åsikt sjukt snygga färger att matcha. 

Här är några tårtor som jag gillar lite extra, självklart skulle jag göra ju göra dem till mina men man kan alltid inspireras....

Denna hittade jag super duktiga Linda Runn


Denna hittade jag hos Annicake


Denna hittade jag hos Cake o holic



Den stora frågan är, vågar jag mig på en tvåvåningstårta???

Tjing tjing!

3 kommentarer:

  1. Håller med tidigare inlägg, men MER SILVERGLITTER så tårtan matchar min klänning!!!! Skämt åsido, vad tycker brudparet? Kram Amie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kombosvar till inlägget och till "sväris" fråga.

      Go för en tvåa =) Det önskade jag ju redan i 30års-tårta… Vill ju utmana dig, du kan nog göra riktigt snygga våningstårtor, men du får göra det du känner att du har tid med. Enda kraven är väl laktosfri och våra smaker. I övrigt tycker jag nog att den svart-vita tårtan är lite för mycket, svart, ja jag vet inte. Känns inte helt hundra bara, tycker jag. Kanske är blomraden rakt över på mitten eller jag vet inte.

      Bara du gör lite extra och spar lite fina saker att lägga på skruttans tårta!

      Radera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!