lördag 8 december 2012

Rökrum

Blää i går jobbade jag i en lokal som har typ ett av Stockholms ända rökrum kvar.
Det är inte nåt sånt där nytt som tex på Arlanda utan ett med halvtaskig ventilation. Först trodde jag att jag var på väg att bli riktigt sjukt då det stack i halsen och jag fick rethosta men sen kom jag på att det nog "läcker" ur rummet. Fyyy 17 vad äckligt det var precis som när man fick röka på krogen och jag luktade verkligen askkopp när jag gick hem.
Så kan bara säga att beslutet att göra allmänna utrymmen rökfria var nog det bästa som kunde hända!

Idag blir det lite shopping, jag behöver nya kläder och lillskrutt ska äntligen få sin första riktiga klippning hos frisören. Sen får vi se vad som händer kanske middag hos bror med familj.

 Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!