onsdag 5 december 2012

Vab :-(

Lite tur i oturen så vaknade skrutt i morse med hosta som gjorde at han nästan kräktes och med tanken på hans natt  med slemmig hosta så lät jag honom vara hemma. Och med facit i hand så var det nog bra. Jag är inte heller helt kry så vi har legat åt vart sitt håll i soffan under filt och myst idag. 
Var en sväng till centrum idag och höll på att dö av att dra vagnen i snön.
Måste all snö komma på en gång??

Och för er som väntar på ett inlägg om bröllopstårtan jag gjorde i helgen så kommer det.
Har tydligen maxat utrymmet för bilder och måste försöka lösa det på nåt sett. Nån som vet så hör gärna  av er. Picasa är tydligen fullt....

Ta hand om er där ute!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni mår bättre idag!

    Ja mysko att vi inte har mer minne, ska kolla med Lina.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men jag laddar inte upp fotona på Picasa! Utan hmm.. Måste undersöka!

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!