söndag 24 februari 2013

Det kommer bli en låång vår....

Ja så här spenderar jag allt som ofta mina kvällar för att bli av med de här sammandragningarna jag har.
Helgen har verkligen varit mysig med sällskap både torsdag, fredag och lördag. Så idag var förstadagen vi gjorde nåt "bara" familjen. Vi passade på att gå till lekparken och njuta av den härliga solen som var framme idag. Den var väl iof framme igår också men då åkte vi och badade med lillskrutten. Så himla kul att se honom i vattnet. Blir nog bra det här med plask & lek kursen vi bokat nu från och med mitten av mars...

Men idag i alla fall så blev det lite tid ute. Problemet var dock när vi skulle gå hem, det är typ 1,5km hem och på hemvägen fick jag sånna jäkla sammandragningar att jag knappt kunde andas.
Blev att lägga sig raklång när jag kom hem..
Kan  lugnt påstå att jag inte ångrar mitt beslut om att lämna i in min semesteransökan i fredags om att vara ledig både maj och juni.....



1 kommentar:

  1. Heej!
    Du gör helt rätt i att vara ledig så länge, härligt att vara ledig under senvåren och sommaren!

    Kram!

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!