tisdag 1 april 2014

I morgon åker vi

Nu kan vi äntligen checka av några punkter på "to do" listan.

Packning, check
Utflytt, check (tack alla underbara grannar som hjälpte till <3)
Slutförsäljning av lägenhet, check
Mellanlandning hos svärföräldrarna, check

I morgon åker vi äntligen till Gran Canaria, väljer dock att ignorera väderrapporten som säger regn. Vägrar ha en solsemester till med regn (för er som kommer ihåg vår Thailandssemester 2011....) ska i alla fall bli så skönt att bara komma iväg och slippa laga mat, städa, diska och alla andra måsten. Ska bara mysa med mina killar och ladda batterierna inför renoveringen som väntar. Längtar faktiskt efter att få fixa och göra huset till vårt när vi kommer hem.
Ser fram emot en vår och sommar hemma med vårt lilla bustroll. Få sitta i vår lilla trädgård och se killarna leka ute. Och alla kvällar med grill och mys med våra vänner.

Nä nu måste jag lägga mig om jag ska orka upp vid 04.00 i morgon.
Hörs från Kanarieholmarna nästa gång!!



//Frusol ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!