lördag 27 augusti 2011

I väntan på solen...

Japp då går vi in på dygn 4 med totalt ösregn!
Sjukt irriterande och jag blir snart galen av ljudet av regnet som öser ner ute.
Vad finns då att göra? Ingenting är svaret, är så sjukt uttråkad att jag funderar seriöst på att börja packa väskorna så det är gjort.. Det är nu 3,5 dag kvar här och det ser inte ut som om vädret ska bli bättre.
Hemlängtan har absolut infunnit sig och humöret börjar verkligen att svikta. Svårt för oss alla att hålla det uppe när man inte ser någon bättring.
Det sjukaste är att det verkligen aldrig blir någon lättnad i regnet, de har ösregnat hela tiden. Inte konstigt att hela området är översvämmat.

Ledsen men jag har inget roligare att skriva om just nu.

Paradiset har blivit ett helvete!

1 kommentar:

  1. Skönt att vara den som kan säga att det nästan inte har kommit en droppe dem senaste dagarna, utan idag har vi haft ca 25grader och sol=)
    Annars brukar det alltid vara jag som blir bortregnad på semestern.

    Kram kram till er 3.

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!