onsdag 20 mars 2013

Dagens middag och ny frisyr.....

Dagens middag blev hamburgare.
Hade det varit lite varmare ute så hade vi nog använt oss av den "fådda"  älgfärsen och persiladen som krydda och grillat dem ute men i brist på brist på både värme och sol så blev det färdig fixade burgare som vi kryddade till lite. Vi brukar använda oss av Ica´s vakuumförpackade som vi antingen penslar med vanlig grillolja eller kryddar med grillkrydda. Oavsett så går det snabbt att få dem färdig och man kan variera påläggen som man själv önskar runt borden. Lite kul att äta dem är det ju också för liten....

Här brukar vi använda oss av:
Friscobröd
Gurka
Tomat
Rödlök
Sallad
Räksallad
Rostad lök
Ost
Jalapenos
Ketchup

Jag och liten äter även majskolv till med både smör och salt.
Färdigt på ett kick och enkelt att göra....



Fick ett ryck i söndags och fixade ny frisyr på vilden och vips så blev han typ ett år äldre....
Blev överförväntan nöjda.


Nu ska jag bara vila innan Grey´s (är det bara jag som tycker att denna säsong är lite..........)
Foglossningen från h-v har nu gjort att jag är sjukskriven fram till förlossningen så vi kan väl hoppas på lite vår snart. Vill sitta i en stol ute och vila. Inte inne med snöstorm utanför!!!


3 kommentarer:

  1. Bambiballerinan21 mars 2013 kl. 08:35

    Du får väl komma hit o leka m mig o liten bus.

    SvaraRadera
  2. Är det samma kille?? Så stor! Å jobbigt å bli sjukskriven :( vila på och njut av lugnet :) vi kanske kan ses någon dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken superkille! Amie

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!