tisdag 15 oktober 2013

Charlies dop

Förra helgen var det dags för dop.
Vi var i samma kyrka i Norrtälje som vi både gifte oss i och som Viggo döpes i.
Allt gick bra förutom en lagom förvirrad präst som glömde både det ena och det andra....
Trist när man har planerat och har anhöriga som vill göra något extra.

Min kusin sjöng även denna gång tillsammans med min moster och de sjöng "Livet i min famn".
Tack igen <3

Denna gång hade jag faktiskt bett om hjälp när det gällde bakningen då maken var borta innan dopet då jag insåg att jag inte skulle hinna/orka och så här i efterhand så var det ett riktigt klokt beslut.
Men tårtorna gjorde jag ju självklart, de får dock ett eget inlägg här...





Tack "J" för denna fina bild av oss!

Till dopfikat höll vi till i de närliggande församlingshemmet, smidigt med sån närhet. Temat för dagen var blått och stjärnor och som vanligt när man är helt färdig med att tända ljus och ta fram kylvaror som hinner man inte fota 100% så ni får ursäkta mina suddiga mobilbilder..


Gjorde ett försök till dessertbord, blev rätt nöjd men det finns ju alltid saker man kan göra bättre.




Vi hade tur med vädret och fick en underbar höstdag med familj och vänner.
Tack alla som kom och firade Charlie <3






1 kommentar:

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!