tisdag 15 oktober 2013

Doptårtorna

Här kommer ett inlägg bara om tårtorna från Charlies dop.
Temat var blått och stjärnor, kanske inte de snyggaste tårtorna jag gjort men det är typ ett år sedan sist och jag hade två små herrar som krävde min uppmärksamhet.

Det är fyllda med en chokladkräm och en hallon/limefyllning som jag tog från årets upplaga av "Hela Sverige bakar" och den hittar ni HÄR
Det var inte mycket som ville som jag ville när jag skulle göra dem, räknade helt fel på receptet när jag skulle räkna ut mängden fyllning så jag fick skarva i med vispad grädde men det funkade okej tycker jag och blev nästan bättre när det gäller chokladkrämen för min smak.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!