torsdag 3 oktober 2013

Tid för galloperation...

Här gäller det att hänga med i svängarna, idag fick jag tid för operation. Redan nästa fredag, problemet är att Charlie inte alls är med på planerna att ta flaskan så att jag måste ringa i morgon och försöka skjuta på den.
Vi ska till BVC på onsdag för tre månaders sprutan, wuuääää hatar de där sprutorna. Tur att pappa kommer hem och får ta dem!
Tror nog att jag ska försöka vara borta riktigt länge i veckan så att Charlie inte har något val än att ta flaskan. Oavsett så måste jag ändra tiden.....

Usch vill inte heller är sjukt nervös för att sövas. Är det någon som har erfarenhet av gall op?
Vad händer efter, har läst att man både kan gå upp i vikt och ned i vikt av operationen. SEn är det ju tydligen skiftande hur magen beter sig efter.

Nä nu måste jag göra sista fyllningen till doptårtorna innan jag kryper ner bredvid Viggo i sängen.
I morgon är vi äntligen fulltaliga igen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!