torsdag 19 juli 2012

Tyresö runt...

Har haft en jätte mysig dag i Tyresö idag.
Vi hälsade på ett par kompisar och vad passade inte bättre än dag som denna om inte en låång promenad.
Det blev en 3h promenad runt Tyresö Slott och Strand.

Hittade ett bostadsområde som håller på att byggas som definitivt är intressant att titta på lite närmare...

Vid slottet stannade vi och tog en välförtjänt fika vid vattnet. Jätte mysigt och varmt och det slank ner en kardemummabulle idag också. Man kan nog säga att jag har en grej för kardemumma, det är såå sjukt gott att jag nog skulle kunna överdosera det om möjligt.

Lite bilder från dagen















Jätte mysig omgivning med "sagoskog"










Jag och min förkärlek för slitet trä..





Blogg fotografering...





Nu ska jag ta mina ömma fötter (not to my self: ta inte Conversen om du ska gå långt.....) och krypa ner i sängen. I morgon så väntar nytt utflyktsmål. Eller nytt och och nytt, en favorit i repris kan man säga.
Och jag kan nog kanske lova att det kommer slinka ner en supergod bulle i morgon med, fast denna gång en sockerkringla.......



Min stora kamera har fått något suddigt över sig så den måste in på lagning/rengöring så därför fotar jag allt med mobilen och de bilderna blir tyvärr suddiga när jag lägger upp dem på bloggen men om man klickar på bilden så får man upp en bättre version. 

Någon som vet varför mobilbilderna blir suddiga när man lägger upp den här??

1 kommentar:

  1. Å där bor vi snart precis bredvid sagoskogen med snusbullrareken :) ni kanskw gick förbi oss till å me :) tyresö är bäst! Kram ps var ni nere vid strandängarna?

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!