onsdag 11 juli 2012

Vi jagar solen....

Hela vår familj bara äääääälskar solen. I år prioriterade vi bort utlands semester för att bara vara hemma.

Så nu gör vi allt för att hitta solen här hemma istället. Förra veckan fick vi Jack pot på Arholma som jag visade i förra inlägget. Denna vecka har vi hunnit med både Lida och Utö.

Dagens utflykt till grannarna på Utö startade rätt mulen men lättade sen upp och blev hur mysig som helst. Om än lite blåsig när man kom ur lä...

Så himla roligt att se att Lillskrutt återigen tycker om att leka i vattnet. Lite väl kallt idag men på Lida gjorde vi årets första dop..

Lida




Jättebra bad även om vi kom i senaste laget för att få en bra strandplats..




Mina älskade bad pojkar <3

Redo för dagens utflykt!





Det var lite i kallaste laget först, skönt att mysa inlindad i handduk efter kallt bad...




Men till slut sprack det upp och blev super mysigt











Fikade på godaste bullarna från lokala bageriet, lilleman var inte villig att dela med sig....







Nu ska jag avsluta dagen med en PW för att göra av med lite irritation!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!