torsdag 17 februari 2011

Begravning

I dag ska jag på begravning. Det är en bekant till familjen som gått bort. Det är aldrig roligt med begravningar även om jag kan tycka att det är lite lättare med äldre då de ändå hunnit leva sitt liv förhoppningsvis som de önskat.
I det här fallet så är det en kompis pappa. Får se hur det går med mina "amningshormoner" som gjort mig till en blödig människa. Har alltid kunnat vara ganska bra på att vara starkt vid jobbiga tillfällen men inte nu längre. Nu blir jag gråtfärdig för minsta lilla.
Får hoppas på att det går bra idag. Får ta bror under armen om gömma mig i hans armhåla i värsta fall. Hoppas bara inte min hosta skämmer ut mig i kyrkan. Så fort jag rör mig så hostar jag så det låter som om jag skulle kräkas. Gillar inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!