måndag 28 februari 2011

Lillskrutten älskar att bada

Vi var på vår 7:de av 8 babysim´s tillfällen igår för denna kurs. Jag valde att inte vara med i vattnet då jag hade tendens till att få ont i halsen igen!!!.....
Så jag passade på att filma lite (fick inte riktigt till det med filmerna här, jobbar på det.....). Det är så roligt att se att skrutten älskar att bada. Från första gången så har han blivit helt till sig så fort vi kommer ner i vattnet så börjar han plaska och sprätta med hela kroppen. Om det kommer vatten i ansiktet så bryr han sig inte utan fortsätter bara i samma fart.
Alla uppgifterna har gått jätte bra. allt från att flyta till att dyka. Han är såå duktig. Igår gick "övningen" ut på att han skulle stå i pappas ena hand och hålla balansen helt själv, under vattnet då alltså. det gick fin fint efter lite övning. Ska absolut fortsätta med fortsättningskursen.



1 kommentar:

  1. I sann Ekebyvikanda, simborgarmärket nästa?
    Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!