onsdag 23 februari 2011

Ny tårta på g...

Två veckor sedan sist men känns som en evighet....
Har verkligen fastnat för det här med tårtbak/modellering. Måste bero på all min "tid" jag har har hemma.
Denna gång blir det en sköldpadda till ett kombinerat barn/vuxenkalas fika.
Har förberett fluffen och den färgade Sp´n i kväll och ska förbereda själva formen i morgon. Sen på fredag så får jag äntligen sätta igång med modelleringen :-)
Nu har jag gjort 2 "barn" tårtor så det skulle verkligen vara roligt att få göra en "fin"tårta snart. Har även massor av smarriga fyllningar jag vill prova så de kanske blir att göra små tårtor bara för att få prova dem. Men vem ska äta dem, det är den stora frågan......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!