tisdag 24 september 2013

Att inreda ett helt hus....

Måste ju vara en dröm, och den drömmen blir nu sann då vi köpte ett radhus i fredags.
Det är jätte väl bevarat och omhändertaget men självklart så kommer vi vilja göra om efter vår smak.

Killarna kommer få var sitt rum och jag har självklart börjat inreda i mitt huvud.
Kan inte bestämma mig om jag vill att de ska ha lite "yngre" rum eller om de ska få lite åldersneutrala rum.

Viggo blir ju ändå fyra några månader efter att vi flyttar in. Rummen komer bli vita i grunden så klart med nån accentfärg.
Viggo älskar grönt så jag tror att hans rum kommer få grönt som den. Rummen ligger även vägg i vägg så nästa fråga är om Charlies rum ska ha samma färg eller nån annan.

Har hittat så fina saker på Kids Concept

Denna fina har jag köpt till Charlies dop så den åker ju självklart in i ett av rummen.


Finns även i grönt, kanske nåt för Viggos rum..... 


Hur söt är inte denna postlåda att sätta upp i nåt av rummen?


Sen har vi ju mammas favoritfärg, svart


Å andra sidan så har de även en serie mer i industristil som också är sååååå snygg.


Ja det är tur att det är några månader kvar tills vi flyttar in!

Alla dessa godsaker kommer från Lekmer.se så ett tips på julklapp är ju presentkort där, tips tisp.....

Ååååh längtar tills jag får sätta mina tänder i huset!!

Hur har ni tänkt med era barnrum föresten, inreder ni för åldern eller för framtiden?


2 kommentarer:

  1. Vi har nog tänkt göra hennes sovrum ganska neutralt.. vi har ett extra rum som vi tänkt göra till lekrum så där får det vara mer barnsligt tänker jag :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till huset, så kul! Då blir vi nästan grannar! :)

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!