torsdag 12 september 2013

Nä nu jäklar.....

Okej nu ger jag det här en chans till. Blir det inte bättre på inläggsfronten för min del så blir jag nog bara kvar på Instagram.
Är så mycket lättare att dela med sig där.
Har även haft lite ångest för att göra ett inlägg om när lillebror kom till världen(för jo han har kommit är nioveckor i morgon) men det är nåt som gör att den berättelsen sitter så jäkla långt inne. Även om det bara vara en positiv upplevelse för min del den här gången. Återkommer med en närmare presentation av honom i ett eget inlägg.
Tiden efter har ju självklart varit väldigt omtumlande, att gå från tre familjemedlemmar med bra rutiner till att bli fyra med lätt skakade rutiner. Men nu har vi börjat se lite struktur i dem.
Jag har dessvärre drabbats av gallsten och får ungefär tre anfall i veckan vilket också lätt till min frånvaro. Men nu så väntar jag på bedömning om det blir operation eller om de skjuter bort dem med laser.
Nu måste jag sova men jag säger god natt med denna lullull bild från ikväll. Sov gott och på återseende inom kort!

Frusol


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!