måndag 23 september 2013

Jag och killarna...

Är själva nu några veckor på maken/pappa är på övning. Blir intressanta veckor. Köpte hus i fredags så det är en del fix med handpenning, lån mm och sen så har vi dop nästa helg.
Hur svårt kan det vara att bestämma vad man vill bjuda på???
Skulle verkligen vilja göra en tårta, det är ju liksom min grej men fråga är om jag kommer hinna/orka.

Vi har dessutom en treåring som just nu reagerar både på lillebror ankomst, den nya avdelningen på dagis och säkert nån fas som har dessutom går igenom just nu.
Vi är dumma, jag tycker inte om dig och sparkar och slag just nu.
Kan säga att allt annat står åt sidan hemma just nu. Det finns en gräns för hur mkt till och med jag orkar.

På detta har jag ju dessutom mina gallanfall som jag numer hanterar på en höft. Måste komma ihåg att ringa sjukhuset och fråga hur det går med min remiss till kirurgen. Just nu har jag känningar i princip varje dag.

Nä nu ska jag inte sitta här och hänga. Myser nog ner bredvid Viggo i sängen innan Charlie ska ha mat igen snart.

Mina älskade killar, älskar er till månen och längre!


1 kommentar:

  1. Vilka långa ben storebror har. Växer han mycket nu, det gör ont och kan försämra hans humör rejält!! Kram Ma, du vet att jag finns.

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!