onsdag 25 september 2013

En sån där dag....

Som man helst bara stryka har det varit idag.
Alltså jag brukar försöka undvika att klaga när jag är själv med killarna gör inte tiden själv lättare, men efter idag är jag redo för vilohem och vi har en och en halv vecka kvar....

Dagen startade först mysigt med fika hos grannen för att sen luncha på Urban Deli i Sickla med fd kollega.
Hämtade sen Viggo för att åka till Panduro för att köpa sugarpaste till Charlies doptårtor. Då var de som om jag vet inte vad flög i bägge killarna. Den ena skrek högre än den andra och mitt besök på Stadium för att köpa överdragsbyxor till dagis slutade i lätt svettig mamma. Det fortsatte självklart hela vägen hem och under middag och läggning.

Apropå på butiker, vad f-n har hänt med Stockholms butiker?? det går ju inte att ta sig fram någonstans med vagn. Om de nu envisas med att lägga barnavdelningarna längst in i butikerna så kan de väl se till att man kommer in med vagnen!!
Var exakt samma sak igår när jag var på både Kappahl och Lindex för att leta kläder inför dopet. Och när man väl är där på barnavdelningen så är det så trångt så man inte kommer fram någonstans med vagnen.
Skulle inte tro att jag lämnar min 10 veckors bebis mitt i butiken för att gå runt utan vagnen.....
Gör om gör rätt!

Nåt positivt som hände idag var dock att de ringde från Ersta och erbjöd mig en återbudstid i morgon för ett första läkarbesök gällande min galla. Får se om det resulterar i operation eller laserbehandling. Skönt i alla fall att slippa vänta i 3 mån på en tid.

Nu ska jag lägga mig raklång och titta på nåt meningslöst tvprogram innan jag kryper till kojs.

See ya!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!