lördag 14 september 2013

Instagram, ett skadat knä och drömhuset...

Vill bara påminna om att jag finns på Instagram också. Ni kan hitta mina inlägg där HÄR eller i länken bredvid.
Jag är nog lite beroende av IG, älskar att man kan sväva runt bland olika duktiga använder inom de områden man gillar, # is the shit!!

Idag blir det en lugn dag hemma, gjorde illa mitt knä igår. Sjukt obehaglig upplevelse. Var första gången som jag kände sån smärta att jag höll på att svimma och kräkas, och då har jag ändå fött två barn och haft en mängd gallanfall senaste tiden.
Satt på huk och ställde in saker i ett skåp och när jag skulle ställa mig upp så fastnade knät i vinklat läge, av reaktionen så drog jag snabbt ut det och det var då som smärtan kom. Det svartnade för ögonen och började susa i öronen samtidigt som jag trodde att jag skulle kräkas rakt ut. Är så glad att jag inte höll lillebror i famnen eller nåt för då hade han åkt i backen.
Börjar misstänka att menisken kanske fick sig en smäll, för idag har jag svårt att stödja på knät, det värker och underbenet känns avdomnat, plus att jag inte kan böja underbenet bakåt.
Blir så jäkla trött, inte nog med att gallan spökar ska man behöva göra illa sig också?

Men men...

Lugn och lugn dag förresten, måste plocka undan inför fotograferingen av lägenheten på måndag.
Vi hittade apropå det ett radhus igår i ett jätte barnvänligt område som jag blev helt kär i. Det är en hel del att göra i alla rummen och inte det modernaste köket tex men det finns så mycket potential i huset. En liten trädgård på baksidan med ett inglasat uterum, kan det bli bättre?
Har drömt om huset hela natten. Blir galen på mig själv att jag alltid mentalt flyttar in hus jag gillar. Det gör att jag ju bara blir besviken :-(

Jaha nu har jag en liten herre som behöver en ny blöja bredvid mig hör jag så, på återseende!




2 kommentarer:

  1. Det är så lätt att flytta in mentalt i fina hus. Man börjar planera och möblera och sånt. Jag gjorde det många gånger men sen så vart jag nästan tvärtom efter tillräckligt många visningar och besvikelser. Men drömhuset dök upp och blev vårt till slut

    SvaraRadera
  2. Följer dig på instagram, men hm, ditt knä! Inte bra!
    Huset dock jättefint. Kram ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!