söndag 22 januari 2012

Formex Spring 2012

Var en hel del coola sett det byggt montrarna på, i denna hade de använt byggrör och träskivor


Hittade den ljusstake som jag förälskade mig i förra helgen på Beckerhofs Herrgård (bilder kommer) så nu vet jag vart jag ska börja leta :-)


Man kan lugnt påstå att att ett flertal utsällare hade hittat ett nytt sett att bygga monterhyllor på, detta sett var väldigt populärt..

Jag är ju kär i zink så dessa små fina hyllor gick hem hos mig.....


Hittade en hel hylla med tvålar i min smak, och om det inte syns så är det små bakverk


Måste leta reda på dessa små bus söta julkulor till jul.....



Överlag bra mässa men herregud så stor den är.....


1 kommentar:

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!