söndag 22 januari 2012

Någon gång ska ju var den första.....

Vi har klarat oss i nästan 17 månader.
Vilket betyder att Lillskrutt inte har varit sjuk sedan hade han föddes. Lite förkyld men aldrig med feber.

Men vid 5.30 i morse var det en ynklig liten kille som vaknade, 39,6 hade han så det vara bara att försöka få i honom lite vätska och Alvedon. Har inte varit någon pigg kille idag inte, mest bara gnytt och varit lite gnällig, men det är helt okej när man är sjuk.

Själv var jag ner på Formex mässan, hittade både en massa fint, lite sånt man sett för ut och en del krams.

Kommer lite bilder i ett annat inlägg om jag får till mobil bloggandet.....

Nu ska jag lägga mig raklång och ladda inför en ny stärkande vecka på jobbet, som förhoppningsvis innefattar en ny dagisplats åt Lillskrutt.

See ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!