lördag 21 januari 2012

Nya tag....

Kan väl lugnt påstå att jag är helt slut efter denna vecka med hård psykisk påfrestning.
Men efter gårdags kvällens tjejmys känner jag mig piggare igen.
Ny energi tankades genom många härliga skratt, god mat och gott vin.
Och hörde jag London tjejer?????

I morn blir det Formex med bästa bästa Lilla K. Ska bli sååå roligt och det var alldeles för länge sen vi gjorde något tillsammans bara vi 2.
Massor av ny positiv energi kommer att tankas då också. Bättre energiförmedlare får man nog leta efter.

Nu ska jag krypa upp i soffan bredvid min stora kärlek och bara mysa. Vem vet, kanske somnar mot axeln också.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!