onsdag 5 september 2012

Dagens korta....

Ja, vad gör jag ikväll då?

Bakar tårtbotten och planerar ett stort projekt. Så tyvärr finns ingen tid för ett långt inlägg idag.
Men jag kan utlova en ny tårta till helgen. Lillskrutt fyller två år på fredag, vart tog tiden vägen???

Vad ska jag mer skriva om, mitt dåliga samvete som förälder? 
Nä det blir ett alldeles för långt inlägg, det får bli ett eget framöver istället.

Just nu längtar jag tills att maken kommer hem på fredag (hittade 5 äckliga stora spindlar idag och det är inte okej att ta hand om själv!!!) och tills att vi ska börja fredagsmysa med våra vänner igen. 
Behövs verkligen nu när mörkare tider är på g.

Nä nu måste jag slutföra min projektplan...

Kram och sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!