onsdag 19 september 2012

Välbehövlig tid.....

Jag fick några minuter över idag mellan två besök och passade på att ta en sväng förbi Monteliusvägen på Söder.
Även om det var lite kallt i luften så var det en mysig stund i solen själv. En stund jag verkligen behövde kände jag. Just nu är det ett rätt högt tempo hela tiden och i kombo med min trötthet så var det sååå skönt att bara njuta en liten stund.

Passade ju självklart på att lite samtidigt, dock bara med mobilen så det är inte världens bästa kvalitet...






Det är en otroligt vacker stad vi bor i. Man glömmer liksom bort det........

Måste ju passa på att visa vilka fina saker jag klickade hem från nätet igår.
Perfekt nu när höstmörkret börjar lägga sig tidigare och tidigare.



Nu ska jag mysa ner under täcket och ta en tidig kväll.

Sov gott <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!