tisdag 4 september 2012

När man är lite kär......

En designer som gör sååå snygga saker är Tine K Home
Hon är en dansk designer som har både heminredning, textilier och kläder mm i sin kollektion.
Hon blandar den Skandinaviska enkelheten med influenser från bland annat mellan östern.

En sida som säljer hennes saker är den här, en webshop med blogg helt i min stil :-)

Min önskelista därifrån är ganska låååång. 

Några av mina favoriter är det här keramikfaten.....


och den här vasen i samma stil....

de här skålarna...



Och en självklar favorit till stranden nästa år är denna skönhet....


Blackballoon har även gjort ett uppdelat bloggreportage hemma hos Tine och jag kan bara säga att drömma går ju...

En dag ska jag ha ett vitt golv!


Alla bilder ovan : blackballoon


Sååå himla fint!

Så ovanstående fina saker åker upp på önskelistan till kommande födelsedag, eller vilken dag som helst förresten elskling.... ;-)

Nu ska jag kolla på SHF (seriöst vad är det för fel på Gunilla???) sen blir det natti natti. 

Sov gott!




1 kommentar:

  1. Undrar om det sitter i generna. Jag har ju en hel del fat och skålar från mellanöstern som jag bara älskar. Tyvärr har jag numer så sällan användning för dem. De är alla handmålade och mödan att få hem dem hela var ett under!
    Men gillar designerns stil!

    Kram
    Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!