söndag 9 september 2012

Traktor tårta

Helgens tårta gjorde jag till vår alldeles egna lilla skrutt. 
Han blev stora killen med sina två år och fick själv välja tema på tårtan. Det var ganska klart redan från början vad han ville ha på tårtan, det skulle vara en traktor tårta. 
Efter en del klurande och sökande på John Deere traktorer så fick jag till slut till en traktor som blev okej. Kanske inte en exakt kopia men en traktor. 
Lyckan var gjord för älsklingen när han fick syn på tårtan och det är ju liksom det som gör det värt att stå där i några timmar och riva sitt hår med detaljer.



Fylld med daimfluff och hallonmousse. 
Täckt och dekorerad med SP samt gräddig smörkräm.

Storta grattis mitt hjärta 
Puss mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!