söndag 9 september 2012

Reebook CrossFit 2012 Fitness Championship

I lördags var jag en snäll fru...

Valde att spendera dagen med maken för att titta på när ca 270 "galningar" spenderade sin helg med att rycka, stöta, hoppa och gud vet vad. Vad de olika momenten hette har jag ingen aning om, man jag fattade att de olika deltävlingarna hette WOD. 
Måste iof erkänna att jag tyckte det var liite roligare än vad jag trodde från början (hade nog med att göra att en del av de tävlande gjorde det i bar överkropp.......) 
Men att jag någonsin skulle hamna där kan jag nog garantera INTE kommer hända. Ska dock pusha för att maken satsar till nästa år...

Här kommer i alla fall lite bilder.





Nu ska jag slänga mig sängen, helt slut efter helgen. I morgon blir det vabb då skrutt haft feber till och från hela helgen..

Sov gott!


1 kommentar:

  1. Klart du ska satsa på att vara med nästa år det tycker jag att vi båda ska göra men vi kanske inte når hela vägen dit ;) Vi utmanar våra män det klarar vi ;)

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!