tisdag 18 september 2012

Och så var det vardag igen......

Ny vecka och jag och skrutten är själva igen. Oftast så är det inga problem men just nu har jag verkligen ingen energi. Är sååååå jäkla trött hela tiden. Att gå upp ur sängen är typ helt omöjligt på morgonen.
Hade kassa (långt sämre än under graviditeten) järnvärden i våras och blev satt på någon super duper kur som skulle göra bra men jag undrar om inte jag är tillbaka på ruta 1 igen.
Bläää hatar att vara trött!

Nog med gnäll. Tänkte berätta lite om helgen, fast det är knappt jag kommer ihåg vad vi gjorde.
Fredagen gick åt till sedvanliga åka och handla inför helgen, däcka i soffan och sen var den slut.
Har gått upp i tid så nu jobbar jag 93.75% but how is counting liksom??
jo just det chefen.....

Så nu blir det typ ingen kvalitativ tid med skrutten efter dagis längre. Hem, laga mat, gosa en liiten stund sen pyjamasen, välling och sen i säng. Det var ju precis så här jag ville ha det.... NOT!!!

Just det helgen, lördagen spenderade vi faktiskt några timmar i stan för ovanlighetens skulle. Ärenden att fixa och saker till skrutt att köpa. Kom hem med både vinterskor, halskrage och varma strumpor till skorna. Super med rea, tror ju knappast att han bryr sig om ifall det är förra årets modell. 
Kan tipsa om att Addnature skulle ha rea på underställ för barn till helgen...

Lördagkväll var vi bortbjudna på middag och vilken middag sen. Sjukt god "all Italiano style" me like!
Söndag var vi på husvisningar men det tänker jag inte prata mer om, bara besvikelser :-(

Bjuder på två bilder från i lördags, vår lilla skrutt är verkligen ingen bebis längre.....
Shit vad fort tiden gått!

Bjuder på en mig också när jag ändå är i farten, var ett tag sen...
Sugen på att bli mörk igen, tål att tänkas på lite


Till helgen tänkte vi åka in till Bondens Marknad och bara mysa omkring på söder lite (för visst är de varje helg, måste kolla upp det där.....)

Hmm blev visst en klagomur mest idag men så är det ibland. Nu ska jag koncentrera mig på SHF och störa mig lite på GP innan jag kryper ner till vår lilla skrutt, det här med att sova i egen säng är tydligen överskattat för tillfället.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!