onsdag 21 december 2011

80, 160, 80, 160....

80 eller 160 lampor i julgranen, det är frågan??
Känner mig riktigt duktig faktiskt.
För det första så valde vi den 1:a granen vi tog tag i, har det någonsin hänt förut??
Skulle inte tror det.....

Sen så bestämde jag mig för att gå ifrån traditionen att klä granen kvällen innan julafton. Dels för att det är riktigt mycket som ska hinnas med och sen så tänkte jag att "terroristen" ska hinna vänja sig innan julafton så han inte är högst uppe i den under Kalle Anka.
Apropå terroristen...
I dag lyckades han både ge mig en fläskläpp innan jobbet och dumpa pappas Iphone i toaletten så den gav upp.
Hmmm kan bara konstatera att han ligger på minuskontot just nu....

Nä nu måste jag återgå till min gran. Måste planera så det dyra julkulorna hänger högst upp så två små klåfingriga händer inte får tag på dem.
Återkommer med bild när jag är färdig.

4 kommentarer:

  1. Han gör sannerligen skäl för sitt smek/öknamn! Verkar bli en helfestlig julafton!
    Ma

    SvaraRadera
  2. Kanske ni ska begränsa val av leksaker? typ INTE Iphones osv... :)/g

    SvaraRadera
  3. Funderar lite över att kalla sin son för terrorist,känns som att det ordet har ett allvar som inte skall förknippas med ett barn.

    SvaraRadera
  4. Till Anonym,utan g
    förstår du inte att detta är skrivet med en glimt i ögat från föräldrarna, hade du sett honom i full fart skulle du förstå detta smeknamn, dessutom behöver du inte koppla ihop detta med dagens benämning på en form av självdestruktiva individer. Detta är bara bus från en liten, liten kille med en otroligt kreativ, snabb lösning på hur man kan få uppmärksamhet från sina föräldrar, trots att det är det helt centrala i deras föräldraliv! Annars benämns han ju alltid som lillskrutten! Är även det fel, eller, skrutt förknippar man ju men avfallsprodukt från uppätna äpplen eller päron. Hur resonerar du då, anonym?
    Mormor till denna snabba, kreativa unga mannen, som charmar oss alla!
    Dessutom tycker jag det är fegt att inte gå ut med åtminstone en signatur under anonymnt!

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!