måndag 5 december 2011

Julgalan 2011

I fredags var jag som sagt på Julgalan 2011.
Min söta vän "C" bjöd mig. Hon bjöd mig iof redan förra året men då kände jag inte med amning och då jag var själv hemma att det hade funkat, men hon kom ihåg mig i år också :-)

Kan ju lugnt påstå att jag var lite skeptisk till den eftersom jag bara har hört dåligt om den, men skam den som inte kan öppna sina sinnen....

Sjukt kul hade jag och det var en riktigt bra scenshow. Med artister som Lorén, Jessica Andersson, Charlotte P, Brolle och Danny så kan det inte bli fel. Sen var även Nicke Borg och Broken Doors med också, grymt bra band som om ni lyssnar på låtarna känner igen. Sen var även Linda Bentzing med men henne behöver vi inte prata om alls!

Maten först, kan inte påstå att jag var speciellt imponerad av men det kanske inte var så oväntat. Ska man servera 2000 personer samtidigt så kanske det inte kan bli bättre....
Men en del gott fanns det och mätt blev jag. Kan dock bero på alla skumtomtar jag satte i mig....

Men åter tillbaka till showen.

Så här fint hade de dekorerat....



Danny körde sina låtar, alltså det är rätt läckert med killar som dansar och sjunger. Kände lite tant varning över mig själv där ett tag......



Charlotte P alltid lika bra....


Brolle måste jag säga verkligen var en överraskning. Helt klart en ny favorit....


Från ca 21.30 till 01.45 så körde de järnet. Avslutade gjorde Rydell & Quick


Kan lugnt säga att jag lätt skulle kunna tänka mig att gå igen....

2 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att bli äldre va? att börja svärma för Brolle ;p
    Tack för en trevlig eftermiddag i lördags. Kram

    SvaraRadera
  2. Träffade du aldrig Danne hemma i Hökarängen? Riktig svärmorsdröm!
    Såg Julgalan på Nacka Strand för ett antal år sedan, trängre än IKEA under rean! Hemskt.
    Buffebord on mass, gick inte att dra ut stolarna för att hämta mat osv. Globens event tycks vara mer genomtänkt. Kul för dig!
    Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!