söndag 4 december 2011

Det är inte lätt att hinna med allt......

Som ni märkt så har det inte varit speciellt stor aktivitet här inne på ett tag och det beror bara på tidsbrist, sömnbrist och motivationsbrist.....

Har ju börjat jobba igen och har i princip varit sjuk från dag ett. Först åkte jag på ögoninflammation och den här veckan har jag varit helt galet genom förkyld vilket i fredags resulterade i att jag tappade rösten, helt finns inte ens ett kraxs kvar nu.
Jag som älskar att prata :-(

Men nog om det. Vad har hänt då?

Tänker inte berätta något om jobbet, känns som om det kan stanna där det är, på jobbet....

Vi firade finaste M förra helgen, men det såg ni ju ett smakprov av. Fick då även hjälp att få till min bilder så kan kan mobilblogga igen. Tack för det "L"!
SEn var det ju 1:a advent. Tanken var att vi skulle åkt till Trosa på julmarknad då men den blåste inne kan man väl säga. Eller rättare sagt, vi kände inte att det var läge att åka med tanke på hur det skulle blåsa.

Den här helgen har det varit fullt upp också.
I fredags var jag bjuden på Julgalan på Annexet i Globen och det var en super rolig kväll. Kommer ett eget inlägg om detta.
I går så firade jag och maken våra födelsedagar som kommer denna vecka med släkterna.
Tack för alla fina presenter :-)
Speciellt dammsugaren som redan används flitigt.....

Och idag så packade vi in oss i bilen och åkte till Sigtuna och deras julmarknad. Och det hade tydligen halva länets invånare också.
Det blåste lite kallt men var jätte mysigt. Var dock så mycket folk att jag inte ens ville ta upp mobilen.
Sigtuna är ju verkligen en perfekt lite stad för att hålla julmarknad i.  Med sina trånga sneda små gränder så var det bara snön som saknades för att det skulle varit perfekt.
Några små söta saker fick följa med hem också :-)
Nu ska jag mysa upp i soffan med lite saffrans kaka och glögg och hoppas på att rösten hittar tillbaka snabbt.

Stay Safe!!

1 kommentar:

  1. Saffranskakan jättegod! Ska snart till en väninna på fika, lovat fixa kaffebrödet, gissa vad?!

    Vi, dina föräldrar, är jätteglada för att vi prickade rätt. Ibland räcker en liten kommentar i förbigående som uppsnappas, för att kunna ge en gåva som ska bli uppskattad!

    Tack för en jättetrevlig eftermiddag, alltid lika kul att träffa alla. Julafton nästa!!!!

    Kram Ma och Pa

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!