måndag 12 december 2011

Idag är ingen bra dag....

Fy faan!!
Har haft noll motivation hela dagen och då är det inte lätt att göra offerter som är beroende av motivation, inspiration och idé rikedom....
Har helt tappat allt idag och vad är det med den här jäkla gråten?
Har varit gråt färdig hela dagen av ingen anledning förutom att jag haft alldeles för mycket tankar i huvudet.
 Måttet blev väl ändå rågat då jag typ börjar grina till utslagningen i masterchef. Vad händer????
När ska de här jäkla gravid/amningshormonerna försvinna ur  kroppen. Hatar att vara så här!

Usch vill bara dra täcket över huvudet och vakna till en bättre dag........

1 kommentar:

  1. Fullmånen kanske påverkar dig? Jag kan inte sova då å igår var jag gråtmild hela dagen...

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!