torsdag 8 december 2011

Är det bara jag eller.....

Är det inte dags för snön att komma snart??
 Inte alls så många dagar fram till jul nu och det hade ju varit väldans trevligt om det kunde vara vitt ute då.
I helgen blir det en trip till Göteelaaborg och Lisebergs julmarkand. kommer även att hälsa på ett par vänner där nere. Ska bli hur mysigt som helst!!
Det är ju bara tråkigt när vännerna bor på andra sidan Sverige, blir ju tyvärr inte så ofta man träffas då.

Nä nu måste jag ta tag i tvätten så jag har något att ta på mig i helgen. Sen hade det ju suttit fint med ett glas julmust och en lussebulle så det får det nog bli. 

1 kommentar:

  1. Det verkar som du får din snö, om inte hemmavid så där ni är. Hoppas ni inte snöar bort helt och hållet.

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!