måndag 1 oktober 2012

När tiden bara inte räcker till.....

Jag lovar har inte glömt bort er.

Har bara tyvärr inte tillräckligt med många timmar på dygnet just nu.
Men i morgon lovar jag ett inlägg från helgens eskapader.

Under tiden tänkte jag tipsa om Underbara Barn mässan nästa helg.
Själv kommer jag gå på fredagen om någon vill ha sällskap.

Underbara Barn är faktiskt en av få mässor som jag tycker är bra och matnyttiga.
En massa spännande utställare, Add Nature, Bombadill, Familjesmycken.se, Geggamoja, Rockefella mm mm mm

 


Nu ska jag lägga mig för ytterligare en häärlig dag på jobbet i morgon. Hoppas bara inte  att den lilla krypande känsla jag har i luftrören utvecklar sig till något jag inte har tid med nu.......

All kärlek!


2 kommentarer:

  1. Men jag hoppas att du med nästa helg menar 12-14 okt =) Annars är du nog ensam där med önskan om en "barnmässa"

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!